středa 21. března 2018

Jahodové printy


Sedím u počítače, dívám se z okna, jak sněží, a přemýšlím...
O letních dnech, o pikniku v prosluněné trávě a o lolita šatech.  Jaký dát název článku? V první chvíli mě napadají mražené jahody. O vteřinu později už se mojí hlavou rozbíhá myšlenka, jestli vůbec někdy nějaká lolita značka udělala print s mraženými jahodami. A samozřejmě taky ta známá dotěrná melodie... -_-'

Všimli jste si někdy, kolik je v lolitím světě jahůdkových šatů? Jahody a za nimi v závěsu třešně jsou jedním z nejoblíbenějších témat znázorňovaných na šatech, typicky je to country lolita nebo sweet lolita. Léto, jahody a piknikové košíky k sobě tak nějak patří. Jahodový potisk můžete sehnat ve všech myslitelných barvách. Nejoblíbenější samozřejmě zůstává kombinace s růžovou, tu nevynechá jediná značka.

Strawberry-chan Shirred OP - Angelic Pretty 2002
V začátcích lolita módy byly šaty poseté drobnými jahůdkami. Později se začal dělat výrazný motiv na okraji látky, bordura. Tyhle potisky patří mezi moje oblíbené nejen v jahůdkovém tématu.

Strawberry Crown skirt -  Metamorphose Temps de Fille 2012
Jedna z věcí, co se mi na téhle módě opravdu líbí, je cit pro detail. A tak ani tady nechybí ladící jahůdkové kabelky, pletené jahůdky na bolerkách a doplňky ve tvaru jahod všeho druhu. Jen se mi nepodařilo najít jahodovou krajku. ^^
EDIT: Nedalo mi to, a šla jsem se po té krajce pořádně porozhlédnout. Našla jsem jí jak u značky Angelic Pretty tak u Baby the Stars Shine Bright. Jemnější provedení AP se mi moc líbí.


Nejvíce jahodových potsků jsem našla u značky Angelic Pretty. Mají je v kombinaci s květinami, zvířátky i se sladkými zákusky. Dokonce jsou i potisky s malými lesními jahůdkami.


Sweet Cream Strawberry Days - Baby The Stars Shine Bright 2014 
Ribbon Berry Bunny OP - Angelic Pretty 2017

Doufám, že se brzy jahůdky nastěhují i do mojí skříně. A jaký je váš oblíbený jahodový kousek?

2 komentáře:

  1. ♥ Já mám ty Sweet Cream Strawberry Days Tutu JSK v růžové. Tam jsou i třešničky. http://www.rukiblog.cz/wp-content/uploads/2016/12/Wardrobe009.jpg. Blíží se ale jaro a představuji si, jak se procházím v šatech se světlými květovími vzory. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář. :) Strawberry Days v růžové jsou moc krásné. Občas po nich pokukuji. Článek o jarních motivech se už připravuje. :D

      Vymazat